Založ si blog

Vivat Jahnátek !

Vážení, ako dnes pán minister Jahnátek uviedol: „máme kompletne zabezpečenú kontrolu všetkých prvkov, ktoré vstupujú do potravinového reťazca, a to jednak od ochrany a zdravia rastlín, cez dobré životné podmienky zvierat, po bezpečnosť krmovín. Všetko to, čo vchádza do systému výroby potraviny, je teda pod neustálou kontrolou, v našom prípade veterinárnej a potravinovej správy, pri rastlinách Ústredného kontrolného skúšobného ústavu poľnohospodárskeho a samozrejme rezortu zdravotníctva. Ten vykonáva dohľad cez úrady verejného zdravotníctva.“ Zároveň dodáva: „slovenskí výrobcovia sú znevýhodnení oproti dovozcom, pretože požiadavky kladené na výrobu na Slovensku sú veľmi často vyššie ako pre výrobky dovážané. Ako príklad uvediem šunky. Tie vyrobené na Slovensku nemôžu obsahovať farbivo E120, ktoré spôsobuje zafarbenie výrobku. Českí výrobcovia toto farbivo však používajú a môžu takéto výrobky na Slovensko dovážať.“

Takže,  u nás sú procesy v poriadku, veď predsa nebudeme vyvážať do zahraničia naše nekvalitné potraviny! Samozrejme, my dovážať takéto potraviny zo zahraničia môžeme a k tomu všetkému môžeme byť všetci spoločne hrdí na fakt, že my máme výborne prepracovaný systém bezpečnosti potravín.

Na letákoch od kandidátov čistím zemiaky

13.11.2014

Asi ste sa, podobne ako aj ja, stali „obeťami“ letákov a listov od kandidátov v komunálnych voľbách. Tí sú, podľa môjho názoru vytvrvalejší v porovnaní s minulými rokmi, neúnavne nás zahŕňajú svojimi životopismi, potrebnými informáciami o tom, koľko rokov žijú v obci, koľko rokov majú ich deti a dôvodmi, prečo by sme mali voliť práve ich. Spomedzi [...]

Dobrú chuť zo supermarketu!

06.04.2014

Včera som bola nakupovať v supermarkete. Mali tam jahody.Boli krásne, červené. Na plastovej krabičke od nich bolo napísané:špeciálne vybrané pre ich sladkú chuť a skvelú vôňu. 1. trieda. Doba vystavovania tiež v poriadku. Neváhala som s ich kúpou ani chvíľu. Jahody mám veľmi rada, sú zdravé a chutné. Doma som ich hneď netrpezlivo otvorila. Žiadna spomínaná [...]

Pomáhajme si

31.03.2014

Nebudem písať o politike, ale som nesmierne rada, že prezidentské voľby dopadli tak, ako dopadli. To, o čom budem písať tentokrát, sú moje skúsenosti s ľuďmi. Možno to s politickou situáciou súvisí, neviem, nie som expert. Mojou vlastnosťou, ktorú by som najradšej hodila za hlavu a zbavila sa jej tak rýchlo, ako sa dá je, že zablúdim aj na rovnej ceste. Mapy mi nič [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 32373x
Priemerná čítanosť článkov: 1904x

Autor blogu

Kategórie