Založ si blog

Na letákoch od kandidátov čistím zemiaky

Asi ste sa, podobne ako aj ja, stali „obeťami“ letákov a listov od kandidátov v komunálnych voľbách.

Tí sú, podľa môjho názoru vytvrvalejší v porovnaní s minulými rokmi, neúnavne nás zahŕňajú svojimi životopismi, potrebnými informáciami o tom, koľko rokov žijú v obci, koľko rokov majú ich deti a dôvodmi, prečo by sme mali voliť práve ich. Spomedzi všetkých vyberám moje najobľúbenejšie: snaha zmeniť veci, pomôcť rozvoju v obci, realizovať projekty zamerané na zlepšenie životných podmienok nás občanov. Viac menej nič konkrétne, iba prázdne frázy plné veľkých sľubov. Oháňajú sa výrazmi ako loajálnosť, láska k domovu, životné skúsenosti a podobne.

Osobne tieto letáky využijem dvakrát. Prvýkrát na to, aby som sa pobavila. Ak človek dostane v priebehu mesiaca  X letákov, ktoré sú ako cez kopirák, s fotkou kandidátov a povedzme si otvorene, slohovou prácou, za ktorú by sa nemusel hambiť nejeden piatak na základnej škole, chvíľu to zvláda a prečíta každý jeden, no postupom času je to únavné. Hodnota slov a prísľubov na letákoch je veľmi nízka, v mojich očiach degraduje kandidáta. Netvrdím tým, že lepší marketing je to, čo postrádam. Myslím si, že kandidátom, najmä tým, ktorí najviac vehementne presadzujú svoje názory a sebaprezentáciu prostredníctvom letákov a lacných reklamných predmetov chýba v čase, keď sú do funkcií naozaj zvolení, to najdôležitejšie – vytrvalosť v plnení predvolebných sľubov. Tiež si myslím, že to nie je problém jedinej obce tu na Slovensku. Druhýkrát používam letáky ako podložku na čistenie a krájanie zeleniny, keď nechcem zašpiniť kuchynskú linku. Ošúpané zbytky zeleniny potom pohodlne zviniem v letáku a môžem ich tak vyhodiť. Nie je to ideálne riešenie, odkukala som ho od mamy a možno ho časom zmením. Kiežby to isté spravili kandidáti so svojimi letákmi predtým, ako ich expedujú až k nám.

Vivat Jahnátek !

08.04.2014

Vážení, ako dnes pán minister Jahnátek uviedol: „máme kompletne zabezpečenú kontrolu všetkých prvkov, ktoré vstupujú do potravinového reťazca, a to jednak od ochrany a zdravia rastlín, cez dobré životné podmienky zvierat, po bezpečnosť krmovín. Všetko to, čo vchádza do systému výroby potraviny, je teda pod neustálou kontrolou, v našom prípade veterinárnej [...]

Dobrú chuť zo supermarketu!

06.04.2014

Včera som bola nakupovať v supermarkete. Mali tam jahody.Boli krásne, červené. Na plastovej krabičke od nich bolo napísané:špeciálne vybrané pre ich sladkú chuť a skvelú vôňu. 1. trieda. Doba vystavovania tiež v poriadku. Neváhala som s ich kúpou ani chvíľu. Jahody mám veľmi rada, sú zdravé a chutné. Doma som ich hneď netrpezlivo otvorila. Žiadna spomínaná [...]

Pomáhajme si

31.03.2014

Nebudem písať o politike, ale som nesmierne rada, že prezidentské voľby dopadli tak, ako dopadli. To, o čom budem písať tentokrát, sú moje skúsenosti s ľuďmi. Možno to s politickou situáciou súvisí, neviem, nie som expert. Mojou vlastnosťou, ktorú by som najradšej hodila za hlavu a zbavila sa jej tak rýchlo, ako sa dá je, že zablúdim aj na rovnej ceste. Mapy mi nič [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 32376x
Priemerná čítanosť článkov: 1904x

Autor blogu

Kategórie