Dobrú chuť zo supermarketu!

6. apríla 2014, sona, Nezaradené

Včera som bola nakupovať v supermarkete. Mali tam jahody.Boli krásne, červené. Na plastovej krabičke od nich bolo napísané:špeciálne vybrané pre ich sladkú chuť a skvelú vôňu. 1. trieda. Doba vystavovania tiež v poriadku. Neváhala som s ich kúpou ani chvíľu. Jahody mám veľmi rada, sú zdravé a chutné. Doma som ich hneď netrpezlivo otvorila. Žiadna spomínaná vôňa. Ochutnala som ich, po sladkej chuti ani náznaku. Chutili ako omietka alebo polystyrén napustený nejakou chemickou látkou. Boli strašne tvrdé. Bolo ich tam možno desať a tri už boli riadne „chytené“. Dnes ráno jahody vyzerali ako slušná zásoba penicilínu pre okresnú polikliniku. Veľmi podobnú skúsenosť mám s jablkami, boli naozaj pekné, vyzerali zdravo. Až po dobu, kým som do jablka zakusla. Postup rovnaký ako v prípade jahôd, tvrdosť tak na vylomenie zuba, chuť polystyrénu najlepšie s prídavkom E…, to asi aby ten chemický komplex aj vyzeral ako to, čo normálne v záhradách rastie na stromoch s názvom jablone. Tu by som sa rada zastavila a povedala: „ ďakujem, neprosím“, lenže môj žalúdok a celé telo by určite nesúhlasili. Darmo, jesť musíš. Takže idem ja teraz späť do toho supermarketu a spýtam sa zodpovedných, ak tam takých nájdem, že čo s týmto problémom budeme robiť.